Saturday, April 27, 2013

: Samsung Galaxy S4 dilancarkan hari ini? :

Wah! Samsung bakal melancarkan model terbaru iaitu Samsung Galaxy S4 di Malaysia pada hari ini. Kagumnya dengar. Tapi mampukah aku menukar phone aku sekarang ke phone Samsung Galaxy S4? Rasanya tunggu aku kerja tetap la baru berkira-kira untuk tukar ke phone ni. Lagipun seriously, aku tak berapa minat sangat untuk membeli gadget ni. Yang aku tahu, asalkan phone aku boleh digunakan untuk Message, Make call, WeChat, WhatsApp, Internet, Youtube sudah mencukupi pada aku. Kalau ada yang sudi nak menghadiahkan phone ni, aku amat-amat mengalukan. Kihkih.



Okey, berbalik pada cerita. Samsung Galaxy 4 ni saiznya sama dengan Samsung Galaxy III cuma bezanya skrin ini lebih besar iaitu 5 inci (1920 x 1080) dan agak lebih halus. Ia didatangkan dengan dua kaler iaitu White Frost dan Black Mist. Dibawah ini serba sedikit review tentang Samsung Galaxy S4 ini:

































sila klik gambar di sebelah ini untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut: 



: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

1 comment:

  1. Hmm..
    agak2 ada tak sesiapa rasa bermurah hati nak hadiahkan sy galaxy s4 ni?? hehehe :P

    ReplyDelete

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved