Wednesday, April 3, 2013

: Genap 26 Tahun :



Hari ini, genaplah usia aku 26 tahun. Happy Birthday To Me! Aku la orang yang pertama wish birthday kat diri sendiri. hehe. Sebab orang yang aku nantikan untuk wish birthday tak wish-wish pun. Rasa sangat-sangat sedih. Tapi apa boleh buat kan. Dia sedang sakit. Aku mengerti tapi dalam pada yang sama aku harapkan dia wish birthday aku esok. hehe.

Untuk birthday kali ini, aku harapkan dengan meningkatnya umur aku ini mematangkan diri aku untuk menjadi seorang wanita dan juga seorang isteri suatu hari nanti.

Apa yang aku harapkan:

Dear Emak, Abah, Angah, Miza, Affi dan Amir, Along harapkan..

  • Semoga hidup kalian sentiasa di bawah lindungan Allah S.W.T
  • Semoga kalian dilimpahi rezeki yang luas oleh Allah S.W.T
  • Semoga apa yang kalian hajatkan menjadi kenyataan
  • Semoga kalian dapat memaafkan segala kekurangan Along semasa hidup bersama kalian

Dear Bakal Husband, Shaye harapkan..

  • Awak dapat terima bakal isteri awak ini dengan ikhlas kerana dia mengerti dia selalu buat awak tension, peneng kepala, sakit hati dan macam-macam
  • Awak dapat menghargai dia kerana dia ni boleh tahan cepat terasa hati tau
  • Awak dapat menjadi seorang husband yang dapat membimbing serta dapat memberi tunjuk ajar kepadanya kerana dia tidak sempurna dan awaklah yang dapat menyempurnakan segala kekurangannya
  • Awak dapat curahkan kasih, sayang, cinta dan perhatian terhadapnya 


SEKIAN,
Birthday Girl =)





: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved