Sunday, March 24, 2013

: Happy Birthday Sayang & terimalah ia dengan senyuman :


Hye Sayang.. I just want to wish "Happy Birthday yang ke 26 tahun sayang!".. I love you so much dear!..

Nak gelak dulu la.. Haha.. Awak dah tua kan sebab tu saya gelak.. Nanti awk pula gelakkan saya kan sebab saya ikut jejak langkah tua awak.. Beza kita cuma 10 hari je sayang.. Tua awak pun kita tetap sama tahun kan sayang.. Awak tahu tak apa perasaan saya ketika ini?.. So excited!!! sebab tahun ni tahun pertama saya sambut birthday awak sebagai tunangan saya.. Hehe.. Awak lah tunang saya yang pertama dan In Sha Allah yang terakhir dalam hidup saya..

Awak tentu teruja macam saya sekarang ni sebab tak lama lagi awak juga akan sambut birthday saya.. Adusssh! Perasan betul Cik Zyda.. Hehe.. Tak kira juga.. Saya nak sambut birthday awak even awak cakap time birthday awak, awak tak pernah sambut.. Jadi, sayalah orang pertama dalam hidup awak as your partner yang celebrate your birthday kan??.. Ohhh! bertambah excited ni..

Saya just nak bagitahu, saya takde apa nak bagi kat awak as hadiah.. Tapi saya cuba wujudkan satu benda untuk diberikan pada awak.. Awak tentu tertanya-tanya kan sebab apa saya tak balas text-text awak dan alasan yang saya berikan tadi "saya hanya buat benda pelik".. Sebenarnya benda pelik tu ada kaitannya dengan benda yang saya nak bagi awak ni.. Nak tahu tak apa?.. Ermm...

Nak mulakan cerita, niat saya mula-mula nak buatkan awak "Oreo Cheese Cake". Niat ni dah lama terpendam dalam hati kira-kira 2 minggu lepas.. Dan tadi saya telah menyiapkan satu kek dan saya telah beri nama kek tersebut selepas ianya siap iaitu "Kek Ala-ala Oreo Cheese Cake".. Awak tahu tak kenapa ada perkataan "Ala-ala".. Sebabnya kek dia tak berapa nak serupa dengan "Oreo Cheese Cake" asal.. Sob-sob.. Sedihnya..



Sayang..Jangan salah sangka..ni bukan kek tu tau.. Saya nak buat macam ni..tapi tak jadi..tapi kek saya di bawah ini..sila tengok ye..
Sayang.. Ni la kek tu.. Sob-Sob.. Teruk kan rupa dia.. tapi saya ikhlas buat ni sayang..Cuma rupa dia tak secomel rupa saya..kihkih
Tapi kan, saya harap sangat awak akan memuji kek tersebut SEDAP even rupanya tak secantik mana.. Saya harap dengan pemberian kek ni membuatkan awak tersenyum selebar-lebarnya dan berbangga mempunyai bakal isteri yang tidak pandai membuat kek.. Haha..

Ucapan terakhir dalam slot ni.. Saya harap...


  • Semoga awak di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah SWT..
  • Semoga apa yang awak minta dari Allah SWT, termakbul jua.. In Sha Allah..
  • Semoga awak dapat menjadi seorang anak yang soleh kepada kedua ibu bapa awak..
  • Semoga awak dapat menjadi seorang suami dan seorang bapa yang soleh .. In Sha Allah..

Amin Ya Rabbal Alamin...


: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved