Friday, March 9, 2012

<> untuk sape? untuk aku la..jangan jelesss! hehe <>


helo helo...pon pon...tumpang lalu sat...aku nak bagitahu nie..especially kat adik2 kesayangan ku..hehe.

semalam (08.03.12) - abah ade kursus kat Ayer Itam..try guess what he bought for us? huhu...mestila bantal busyuk yang tomey..hehe.. ala2 tupai2 gitu...sudah tentula bukan untuk En Amer & En Affi sebab "dia" nie sesuai untuk gurl2... and sudah tentula bukan untuk Cik Zaty & Cik Miza sebab mereka tidak ada di rumah tyme abah bagi "dia".. hehe..semestinya untuk Cik Zyda la sebab dier je anak pempuan yang de kat umah..yeah! saya punye..saye punya! ngeh3 (gelak jahat)...

Guro jela...sume punya..nak guna-gunala...sayang aku nak cabut plastik dier..takut kotor kan..so bila aku xde kat umah silalah jaga "dia" dengan baik yeah!..okey la sume..chow chin chow..tu je nak pesan kat en2 & cik2 adikkk!! ^_^






: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved