Thursday, March 8, 2012

<> jalan2 ngan En Bofie yang Gemoxx Gedempol ^_- <>

Khamis (08.03.12) - kami kua bersama2 membuang masa di bandar SEGAMAT.. kami? hehe..aku dan en bofie la yang gemuk lagi gedempol..pastu xsporting langsung..ble mood dier dah malas nak jalan mulela wat kerenah! aishh.. en bofie ble diajak kuar memang bedesuppp tapi bab nak bersiap tu mengalahkan pengantin..terpaksa la aku menunggu dier mencari suar yg telah hilang..upe2nya tersangkut kat ampaian..hampeh! hehe..


ni bofie shaye
Mulela stat enjin kete kesayangan..sampai sahaja di depan kedai jam SUNTIME..memang berhajat nak ke situ..untuk mencari jam..yeah! finally jumpe jugak jam yang diidamkan..bleh tahan la..tak tahula kan orang lain tengok cantik ke tak..bagi aku..hurm..boleh tahanla..ngeh2..puji diri sniri..dah siap berbalut pon..sbb bukan untuk aku pon..yeah!!..hehe..

Then, singgah lak di McD.. sukela en bofie ble ajak g makan McD..order simple2 je..1 set Mc Chicken + 2 sunday coklat.. tapi tu pon xhabes..mujo order 1 set je..kalau tak memg membazir la..hehe



nyum nyum !
Pastu, rase macam nak beli sandal..singgah lak di VERNS..hurm..banyak jugak pilihan..tapi aku terbekenan ngan sandal nie..malas nak pilih2 sangat nanti jadi peneng (ting tong ting tong!)..ape yang aku nampak trus aku beli..bleh la tahan harganya..hope xrosak cepatla...asek nak beli sandal je..bengkak r macam nie..huhu..

Pastu, berdessuuuuppp lak ke Bandar Utama..parking depan kedai beg..berniat dah lame nak beli handbag untuk mak..tapi buntu banyak sangat pilihan..pilih punya pilih..jumpe jugak..hope mak suka la....hehe...tapi memg mak suka pon..sooooo hepi..tepat pilihan aku...sesampainya kat umah memg trus bagi kat mak la..tersenyum lebar mak (macam ni mak senyum ^____^)..hehe...tu je yang mampu aku beli....ternyata memg berbaloi-baloi..^_-


beg, kasut & jam

: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved