Wednesday, March 7, 2012

<> berkali-kali ku cuba..ku gagal lagi <>

berkali-kali ku cuba..ku gagal lagi..ku gagal untuk melupakannya..hampir setengah tahun kami berpisah..ingatan terhadapnya tidak pernah luntur walaupun kami sudah mempunyai kehidupan sendiri..benar kata orang "cinta pertama sukar dilupakan"..dan saya akui..memang sukar untuk melupakannya..kenangan tika bersamanya mengingatkan aku padanya..puas aku cuba untuk melupakan dia..tapi aku gagal lagi..sampai aku rasa aku patut hantuk kepalaku ke dinding supaya aku tidak ingat apa-apa tentang dia..apa yang mampu aku lakukan sekarang, menitipkan doa buatnya agar dia bahagia dengan kehidupannya sekarang.. ku harap dia bahagia untuk selamanya.. dan harapan terakhirku, ku ingin berjumpa dengannya dan meluahkan segala kata-kata yang telah terbuku lama di dalam hati ini..


: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved