Wednesday, November 30, 2011

: Bahagia dengan kehadiran mereka :

: si cantik dan si kacak, makcik dan pakcik ^_^ :
: ni la famili angkatku..big famili :

Bahagia sangat dengan kehadiran mereka dalam hidupku...aku sangat bersyukur dengan kehadiran mereka dalam hidupku..aku kini mempunyai ramai ahli keluarga..keluargaku dan keluarga angkatku..aku sangat bersyukur..syukur Alhamdulillah...

Aku dan keluarga angatkatku..macam mana kami semua boleh berkenalan?..macam ni ceritanya..jeng jeng jeng..kasi gempaq sikit..hoho..

Semasa aku bekerja di JB aku rapat dengan seseorang..seseorang ni aku panggil El je..senang kan..hehe...mulanya macam nie..masa tahun baru cina tahun 2010 aku tak tahu nak stay mana sebab semua orang balik kampung kan..aku nak balik kampung tapi singkat sangat cutinya..jadi aku decide stay kat JB je..aku d'invite oleh El untuk stay kat rumah dia..aku pun buat keputusan untuk pergi ke rumah dia di Kota Tinggi..

First time aku drive ke Kota Tinggi bertiga, aku, El dan sahabat kami, Akma..aku follow kete kawanku yang sorang nie..dia memang orang Kota..macam konvoi la katakan sebab aku tak pandai sangat jalan ke Kota tu..banyak dugaan harus ditempuh, hujan, dengan tak ada pengalaman drive sejauh tu..tapi aku rempuh je..

Nak dipendekkan cerita aku sampai di rumah El.mmmmpphhh...kagum gler..besar wooo umah El..cantik lak tu decoration umah dia..first time datang felda..memang cantik..

Dup dap dup dap...berdebar-debar aku dibuatnya..almaklumlah nak tumpang umah orang kan..aku disambut baik oleh ahli keluarga El..tak pernah aku jumpa orang luar sebaik parents El..aku dilayan dengan baik...Mak dan Abah dia memang baik..Adik-beradik El juga baik..aku dilayan baik oleh mereka..disitulah bermulanya cerita aku dan keluarga angkatku..sampai sekarang aku masih berhubung dan bertandang ke rumah mereka walaupun aku tidak bekerja di JB lagi..aku mengharapkan hubungan ini akan kekal sampai keakhir hayatku..aku bersyukur dengan kehadiran mereka dalam hidupku...

Semoga kamu semua menerimaku dengan seadanya..halalkan makan minum ida..halalkan setiap tutur kata dan setiap perbuatanku..ida harap ida diterima baik oleh kamu semua..love you all forever and ever!!!

Ida sentiasa doakan, pakcik, makcik, El dan El's siblings..semoga kamu semua sentiasa dibawah lindungan Allah SWT dan diberkati hudupnya..Amin Ya Rabbal Alamin...


: time wedding kak na..sedondon..black & gray :
: kenangan bersama si pengantin :
: hehe..diberi kesempatan mengutip pitih :

: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved