Tuesday, May 4, 2010

:: sume tu tipu belaka ::


semalam (3/5/10) aku keluar dengan member sekolah..semuanya ada empat orang termasuk aku..aku cakap mereka belanja aku karaoke then makan-makan...mereka sambut birthday aku..aku dapat blouse dari seorang member boy & teddy bear dari seorang member girl..tapi itu hanya dusta semata-mata..aku teringin sangat birthday aku dapat disambut dengan orang yang tersayang dan dalam suasana yang aku idamkan ..tapi bila? mungkin lambat lagi & mungkin tidak akan tiba hari itu..aku mempunyai harapan yang tinggi iaitu setiap hari penting dalam hidupku ingin aku sambut bersama si dia...jarak memisahkan kami berdua..aku mengharapkan yang terbaik untuk hubungan kami..semoga kami ada harapan lagi untuk sambut birthday & ulang tahun pengenalan kami..kenapa aku tipu semua ini?..kerana aku rasa dengan cara ini saja yang dapat buat aku happy..aku dan alam fantasiku..sekian...




p/s::really sorry because i'm lier..

: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved