Wednesday, May 5, 2010

:: mereka akan tau nanti ::

sakit hati nie..pagi2 lagi aku dah lepas geram kat fb..knape hidup aku penuh ngan dugaan..aku difitnah, d'hina,d'kutuk & dibiarkan terkontang kanting?knape sume nie terjadi kat aku?aku sangat2 sedih sampai aku rase aku xlayak pon kawan ngan sape2..mereka aku anggap aku nie musuh je..sedih gler..(sori,ternangesla lak)..

mm..continue ye..bnyk sangat dugaan yang aku alami..kebanyakannya waktu aku blaja n skrg pon aku rase macam tu..aku rase aku xspecial pon bg certain orang..mereka anggap aku sampah..aku akan reveal satu benda satu hari nnti..mereka patut tau..mereka d'tipu..aku terpaksa ikut kehendak mereka..kalau xhabis la..aku akan ingt benda nie sampai ble2..sanggup pertaruhkan sesuatu tok menutup malu?ahhh!!!hope mereka tu sedar la..enjoy la selagi hayat masih ada..hidup single memg tok njoy kan..tapi bagi aku, aku xdela njoy sepanjang masa..dari pagi sampai ke pagi macam certain orang tu..hope mereka berubahla..carila orang yang perfect yang dapat bimbing diri tu..

k la..sekian..

p/s::mereka tu xsemetinya ramai..mungkin leh jadi tok sorang



: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved