Thursday, May 6, 2010

:: kagum dengan mereka->loving couple^^ ::

mmm..bahagianya diorang...sangat sweet..si boy sweet n si gurl pun sweet jgk...suke tgk diorang..aku knl diorang nie kat friendster..aku knl si boy nie la..then knl si gurl nie melalui si boy dia..sangat2 sweet tau..jeles tngk diorang macam tu sebab aku mahukan macam hubungan diorang juga..happy je tgk..si gurl nie sebaya aku..satu uitm segamat..kos yang same..umo yang sama tapi dia batch atas aku..si boy nie plak penah 1 uitm mache ngan aku..aku xknl dier pon sbb dier senior dari bussiness study..

hehe..td baru lawat page si gurl nie kat facebook..si boy dia anta kata2 manis kat dia..nie kate2 dier:


 


" jika korang tanya aku,"ko bahagia x skang ni?"-aku akn jawab,aku amat bahagia dengan apa yg aku ada pada hari ini..aku punyai kawan2 yg memahami aku,aku punyai family yg bahagia,aku punyai (name si gurl nie^^) yg syg kat aku,aku punyai misi hidup aku sndiri,aku punyai matlamat hidup aku sndiri setelah kekecewaan dan kejatuhan d...iri aku dulu...aku punyai temapt untuk bergantung yg sentiasa bersama aku "

 

"nukilan buat teristimewa:syg xperlu untk menjadi spt balqis,kerana apa yg ada pd diri syg skang dh cukup cantik buat abg...abg menerima diri syg seadanya,dulu,hari ni,dan insyaallah,aknn dtg juga...luv u"

 

sweet kan diorang..aku nak seorang suami yang berperwatakan seperti si boy nie..dan mahukan perwatakan seperti si gurl nie..aku sentiasa akan memperbaiki diri nie menjadi seorang yang lebih baik..seperti kata-kata dari si gurl nie :

 

" kite knal dri sdlm2nye, spye kite slalu berusehe utk mnjadi yg lbh baik.. sbg hamba Allah yg tdk sempurna dan byk kekurgn, kite kne sentiase perbaiki dri.. agar yg buruk mnjadi baik, yg baik bertambah baik, pndek kate, buang yg buruk, amek yg baik.. yg buruk tu, jdkan tauladan, spy it wont happen in the future"

mm..mereka memang pasangan yang romantik..penuh ngan sifat penyayang..setiap orang mahukan hidup seperti mereka kan?Kita sebagai hamba Allah memang dilahirkan tidak sempurna..tp kita kenela beringat supaya kita terus berusaha untuk memperbaiki diri kita menjadi seorang yang lebih baik..Aminn...InsyaAllah..

Semoga si gurl and si boy nie bahagia buat selama-lamanya..Amin..nanti nak kawin tu jangan lupa jemput ye kawan kamu d'cni..saya masih ingt lagi korang ajak saya keluar makan ngan korang..korang memg besh!!kawan yang baik..maaf sebab xdapat ikut hari tu..nnti ajak lagi tau..ngee~~

p/s :: kepada si gurl n si boy yang dimaksudkan d'cni..saya ingin memohon kemaafan sebab saya menulis tentang anda berdua..saya kagum dengan hubungan cinta kamu berdua..ble ade masa lagi,ajakla saya kuar makan..tapi korang blanje ye ^_^


Antara nasihat yang ditinggalkan oleh si gurl & si boy nie ^^:

  • Dari si sweet gurl:

nway, awk rse cm2 sbb jauh.. jrk mmg menguji.. and, saya fhm prasaan awk.. kite pmpuan mmg cm2.. smtimes, kite expect smtg yg guys x fike.. saya bce blog awk.. and, saya pun pnh rse cm2, tp cpt2 think positif.. bz kan dri... once da bz, kite xkn igt yg sedih2 ni.. k? tp, scrifice skrg, nnt insyaAllah ade reward in future
  • Dari si sweet boy:
1.put a trust in ur relationship
2.try to find the similarity between u and him...
3.try to find the different between u and him..
4.got a problem??sorang kena mengalah...
5.be respect each other......
6.dont be more emotional n ego on each other...not gud for health (heee)
7.try to find out what he like and dislike most and he also need to find out what u like and dislike...
8.create sumthing new in ur realtionship..

sekian...sedikit nasihat..panjang lg sbnrnya...hahaha...yg penting,ini bukan untk zahida je,tp untk pakwe kesayangannya juga...hidup mesti adil..jgn nk kita je kena paham dia,dia pun kena paham kita jugak...so,be fair for each other..ego xkan bawak kita ke mana2...







: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved