Wednesday, May 5, 2010

:: Sentiasa dekat denganNYA ::

aku rase bersyukur ke hadrat illahi kerana aku masih berada di atas bumi yang indah nie..aku akui aku banyak melakukan kesalahan selama 23 tahun aku berada di atas bumi ini..aku kadang-kadang tak berfikir dengan baik..aku banyak ikut emosi dari berfikiran dengan waras..kalau aku tanya semua orang yang aku kenal, ada diantara mereka benci pada aku..semua tu disebabkan kesalahan yang penah aku lakukan kepada mereka..aku hanya berdoa kepada Allah supaya mereka memaafkan semua kesalahan aku..aku bukan insan yang sempurna wahai kawan-kawan ku..betul tak apa yang aku katakan, orang akan pandang setiap kesalahan yang kita lakukan walaupun kita banyak berbuat kebaikan dari kesalahan..kesalahan akan menutup segala kebaikan..betul kan?..aku sebagai manusia banyak melakukan kesalahan..aku tak faham kenapa aku berasa begitu marah dan beremosi..adakah aku ada membuat sesuatu perkara sampai hati aku tak berasa tenang atau ibadah ku xsempurna lagi?..aku akan sentiasa mengubah diriku ini supaya aku sentiasa di bawah lindungan Allah dan terhindar dari sifat-sifat mungkar..kini aku berasa tenang..sesungguhnya aku akui Allah sahaja yang dapat mendengar rintihan kita..selalu rapat dengan Allah..DIA akan memahami kita..InsyaAllah..

*sentiasa mahukan perubahan dalam diri supaya menjadi seorang hamba Allah yang sentiasa mengikut segala suruhanNYA dan meninggalkan laranganNYA..Ya ALLAH,kuatkan imanku terhadapmu dan berilah petunjuk kepadaku untuk terus beriman kepadaMU*



: Thanks for reading this. LIKE it if you like. Do comment too :

Post a Comment

Hye kamu yang comel, kamu boleh tinggalkan komen atau cadangan kamu di ruang yang disediakan:

® Kamu boleh comment as ANONYMOUS if kamu tiada Google Accounts / ID / Belum menjadi Friends Cik Zyda ♥

® Kamu boleh comment as GOOGLE ACCOUNTS if kamu ada akaun tersebut ♥

Terima Kasih Jalan-jalan sini. Nanti singgah lagi yer..
Sayang Kamu !..
With ♥ Cik Zyda

No comments:

soulmate !

Image Hosted At MyspaceGens

Kisah Kita !

Daisypath Anniversary tickers
Copyright© Bellezyda.blogspot.com. All Rights Reserved